top of page

Training HUB ψηφιακή εταιρική ταυτότητα

  • Giorgos Mouzakitis
  • 9 Δεκ 2024
  • διαβάστηκε 2 λεπτά

Ανανέωση εταιρικής ταυτότητας, μετασχηματισμός ιστότοπου, στοχευμένη διαφήμιση και μάρκετινγκ περιεχομένου με έμφαση στην αλληλεπίδραση των χρηστών.


Ψηφιακός Μετασχηματισμός για έναν Καταξιωμένο Εκπαιδευτικό Οργανισμό

ree

Το Training HUB, πρώην ΚΕΝΤΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ και NEW MEDIA STUDIES, είναι ένας καταξιωμένος εκπαιδευτικός οργανισμός με μακρόχρονη φήμη. Ωστόσο, το brand χρειαζόταν μια μοντέρνα εταιρική ταυτότητα και αναβαθμισμένη ψηφιακή παρουσία με στόχο να αντικατοπτρίσει την επέκτασή του σε νέα εκπαιδευτικά προγράμματα κατάρτισης και εξειδίκευσης.


Προκλήσεις


  • Re-branding & Εκμοντερνισμός: Διατήρηση της αξιοπιστίας του brand ενώ παράλληλα εισάγεται μια φρέσκια και σύγχρονη ταυτότητα.

  • Επέκταση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Μετονομασία υφιστάμενων σελίδων κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργία νέων.

  • Ψηφιακή Διαφήμιση & Αλληλεπίδραση: Διαχείριση καμπανιών META & Google Ads, παράλληλα με στρατηγική αναβάθμισης των οργανικών posts στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

  • Δημιουργία Περιεχομένου & Αναγνωρισιμότητα Brand: Καθιέρωση μιας συνεπούς στρατηγικής περιεχομένου για την προώθηση της αλληλεπίδρασης και την αύξηση των υποψήφιων σπουδαστών.


Στρατηγική


Για να καθιερώσουμε το Training HUB ως ένα σύγχρονο και αναγνωρίσιμο brand, ακολουθήσαμε μια δομημένη και στρατηγική προσέγγιση:

  • Ανάλυση Αγοράς & Ανταγωνισμού – Εξετάσαμε τη δυναμική του εκπαιδευτικού τομέα και τις ενέργειες των ανταγωνιστών για να διαμορφώσουμε μια στοχευμένη στρατηγική.

  • Rebranding & Οπτική Ταυτότητα – Σχεδιάσαμε ένα νέο λογότυπο και branding για να αντικατοπτρίσουμε μια φρέσκια και σύγχρονη ταυτότητα.

  • Ανάπτυξη & Αλληλεπίδραση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης – Μετονομάσαμε και ενημερώσαμε υφιστάμενους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης για να ευθυγραμμιστούν με τη νέα ταυτότητα. Δημιουργήσαμε νέες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένου του LinkedIn, για να επεκτείνουμε το κοινό και αναπτύξαμε μια στρατηγική περιεχομένου με ελκυστικές αναρτήσεις, ιστορίες φοιτητών και εκπαιδευτικές πληροφορίες.

  • Performance Marketing & Ψηφιακή Διαφήμιση – Ξεκινήσαμε στοχευμένες META Ads και Google Ads για την προώθηση της επισκεψιμότητας και των μετατροπών. Συνδυάσαμε οργανικό περιεχόμενο και πληρωμένες καμπάνιες για μέγιστη εμβέλεια και αλληλεπίδραση.


Αυτή η ολοκληρωμένη στρατηγική διασφάλισε τη συνέπεια του brand, την αυξημένη αναγνωρισιμότητα και την ανάπτυξη του Training HUB σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.


Αποτέλεσμα


Η συνεργασία μας είχε αξιοσημείωτο αντίκτυπο στην ψηφιακή παρουσία του Training HUB σε μόλις έξι μήνες:


  • Instagram Reach: 570.1K (▲ 9.6K%)

  • Instagram Link Clicks: 11K (▲ 100%)

  • Instagram Content Interactions: 3.3K (▲ 100%)

  • Facebook Reach: 624.1K (▲ 2.2K%)

  • Facebook Link Clicks: 14K (▲ 32.5K%)

  • Facebook Content Interactions: 2.4K (▲ 472.7%)


Αυτά τα αποτελέσματα οδήγησαν σε σημαντική ενίσχυση της αλληλεπίδρασης του κοινού και της αναγνωρισιμότητας του brand, βελτιωμένη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με υψηλότερα ποσοστά αλληλεπίδρασης, και αξιοσημείωτη αύξηση της στοχευμένης επισκεψιμότητας μέσω Google και META Ads.


Συμπέρασμα


Οι ενέργειες ψηφιακού μετασχηματισμού του Training HUB οδήγησαν στον εκσυγχρονισμό της ταυτότητας του brand, επέκτειναν τη διαδικτυακή του παρουσία και αύξησαν την αλληλεπίδραση του κοινού. Το έργο παρουσίασε αξιοσημείωτη ανάπτυξη τόσο σε οργανικά όσο και σε paid κανάλια προβολής, δημιουργώντας μια σταθερή βάση για συνεχή επιτυχία.


Το συγκεκριμένο project αποδεικνύει τη δύναμη μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής στη μετατροπή της διαδικτυακής παρουσίας ενός brand και στην επίτευξη μετρήσιμης επιχειρηματικής ανάπτυξης.


📩 Get in touch with us για να σχεδιάσουμε μαζί το επόμενο πλάνο στρατηγικής επικοινωνίας για τη δική σας εταιρία!

 
 
bottom of page