Training HUB: Ψηφιακές Καμπάνιες για τη Νέα Ακαδημαϊκή Περίοδο
- Giorgos Mouzakitis
- πριν από 6 ημέρες
- διαβάστηκε 2 λεπτά
Το Training HUB είναι ένας καταξιωμένος εκπαιδευτικός κόμβος που ειδικεύεται σε εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια Δημοσιογραφίας, Αθλητικής Δημοσιογραφίας και Ανάπτυξης Επαγγελματικών Δεξιοτήτων (upskilling & reskilling).

Ο Στόχος
Το βασικό ζητούμενο ήταν ο σχεδιασμός και την υλοποίηση μιας σειράς ψηφιακών καμπανιών με σκοπό
την ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας του οργανισμού και
την προσέλκυση υποψήφιων σπουδαστών (qualified leads) μέσω μιας στρατηγικής προσέγγισης σε όλα τα στάδια του funnel
Η πρόκληση ήταν να σχεδιαστεί μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική, ικανή να ενισχύσει τόσο την αναγνωρισιμότητα του brand σε νέους δυνητικούς σπουδαστές όσο και να οδηγήσει σε μετρήσιμες ενέργειες, από την αρχική αλληλεπίδραση και τη συμπλήρωση φορμών εκδήλωσης ενδιαφέροντος έως και τις εγγραφές στα προγράμματα σπουδών.
Η Στρατηγική μας
Η προσέγγισή μας βασίστηκε σε μια Full- Funnel Digital Strategy, η οποία συνδύαζε καμπάνιες Awareness και Conversion, καθοδηγώντας το χρήστη ομαλά από το στάδιο της έρευνας αγοράς έως τη λήψη απόφασης.
Καμπάνιες Awareness
Για να ενισχύσουμε την αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη, δημιουργήσαμε ελκυστικό video περιεχόμενο με πρωταγωνιστές γνωστούς αποφοίτους αλλά και νέα πρόσωπα που ολοκλήρωσαν πρόσφατα τις σπουδές τους στο Training HUB.
Οι αυθεντικές ιστορίες τους ανέδειξαν τον πραγματικό αντίκτυπο των προγραμμάτων και ενέπνευσαν πιθανούς σπουδαστές να εξερευνήσουν περισσότερο το brand.
Μέσω στοχευμένων τοποθετήσεων στις πλατφόρμες Meta, YouTube και Google Display, μεγιστοποιήσαμε την εμβέλεια και την αλληλεπίδραση με κοινά που ενδιαφέρονται για τα ΜΜΕ, τον αθλητισμό και την επαγγελματική ανάπτυξη.
Καμπάνιες Conversion
Στο κατώτερο τμήμα του funnel, σχεδιάσαμε στοχευμένες καμπάνιες προσέλκυσης leads, κατευθύνοντας τους χρήστες σε ειδικά διαμορφωμένες landing pages.
Εκεί, τους προσκαλούσαμε να συμπληρώσουν μια φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος ώστε η ομάδα πωλήσεων στη συνέχεια να τους βοηθήσει να εντοπίσουν το πρόγραμμα που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους - μετατρέποντας έτσι το αρχικό ενδιαφέρον τους σε πραγματική ευκαιρία πώλησης.
Η συνεχής βελτιστοποίηση διασφάλισε ότι το μήνυμα της καμπάνιας και η στόχευση του κοινού λειτουργούσαν αρμονικά, επιτυγχάνοντας αποδοτικά conversion με χαμηλό κόστος, ενώ ταυτόχρονα διατηρούσαν ένα συνεπές brand storytelling σε όλα τα κανάλια.
Αποτελέσματα
Οι καμπάνιες ενίσχυσαν αποτελεσματικά το ψηφιακό αποτύπωμα του Training HUB, βελτιώνοντας την αναγνωρισιμότητα και την ποιότητα των leads σε όλα τα επίπεδα.
Κύρια επιτεύγματα :
Περισσότεροι από 200.000 χρήστες που εκτέθηκαν στην καμπάνια
3.000+ νέοι επισκέπτες στο web site
7x ROAS (Return on Ad Spend)
Συμπέρασμα
Με την εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης full-funnel στρατηγικής, καταφέραμε να μετατρέψουμε τις ψηφιακές καμπάνιες του Training HUB σε έναν αποτελεσματικό μηχανισμό για brand awareness και performance marketing.
Από τα εμπνευσμένα video storytelling έως τα conversion-focused ad flows, η συνεργασία μας παρήγαγε μετρήσιμα αποτελέσματα και ταυτόχρονα ενίσχυσε την εικόνα του Training HUB ως αξιόπιστου και πρωτοποριακού εκπαιδευτικού οργανισμού.
📩 Get in touch with us για να σχεδιάσουμε μαζί το επόμενο πλάνο digital επικοινωνίας του δικού σας project!



