top of page

Ευρωπαϊκό Πρότυπο Social Media

  • Giorgos Mouzakitis
  • 1 Φεβ
  • διαβάστηκε 2 λεπτά

Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και Περιεχομένου Εταιρικής Ιστοσελίδας, Σχεδιασμός Ψηφιακών Καμπανιών και Email Marketing για ένα διεθνές Ιδιωτικό Σχολείο. Δείτε πώς το πετύχαμε και ποια ήταν μερικά από τα πρώτα αποτελέσματα.


Ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας και της αλληλεπίδρασης με το κοινό-στόχο

ree

Το EPS είναι ένας αναγνωρισμένος ιδιωτικός εκπαιδευτικός οργανισμός που προσφέρει υψηλής ποιότητας εκπαίδευση από το νηπιαγωγείο έως το λύκειο. Με χρόνια εμπειρίας και βαθιά δέσμευση στην εκπαιδευτική καινοτομία, επιδίωξε να ενισχύσει την ψηφιακή του παρουσία και να επικοινωνήσει το εκπαιδευτικό του όραμα πιο αποτελεσματικά στο κοινό του.


Προκλήσεις


  • Ενίσχυση της παρουσίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αύξηση της αλληλεπίδρασης.

  • Βελτιστοποίηση της διαδικτυακής προβολής μέσω στρατηγικών καμπανιών Google Ads.

  • Διεξαγωγή ανάλυσης αγοράς και ανταγωνισμού για στοχευμένες πρωτοβουλίες ψηφιακού μάρκετινγκ.

  • Αύξηση των αλληλεπιδράσεων και της εμβέλειας των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Στρατηγική


Για να επιτύχουμε αυτούς τους στόχους, αναπτύξαμε μια πολυδιάστατη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ που περιελάμβανε μεταξύ των άλλων:

  • Ανάλυση Αγοράς & Ανταγωνισμού – Εξετάσαμε τη δυναμική του εκπαιδευτικού τομέα και τις ενέργειες των ανταγωνιστών για να διαμορφώσουμε μια στοχευμένη στρατηγική.

  • Οργανικό Περιεχόμενο Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης – Δημιουργήσαμε ελκυστικές και στοχευμένες αναρτήσεις που προώθησαν τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες και τα επιτεύγματα του οργανισμού.

  • Οργανικό Περιεχόμενο στην Ενότητα "Νέα" του Ιστότοπου του Σχολείου – Τακτικές ενημερώσεις για τη διατήρηση της αλληλεπίδρασης.

  • Καμπάνιες Google Ads – Στοχεύσαμε στρατηγικά βασικά κοινά με διαφημίσεις υψηλής απόδοσης, ενισχύοντας την προβολή του οργανισμού.

  • Email Marketing (Ενημερωτικά Δελτία) – Σχεδιάσαμε newsletters για να διατηρήσουμε το κοινό ενεργό και να ενισχύσουμε την επικοινωνία με γονείς και υποψήφιους μαθητές.


Αποτέλεσμα


Η συνεργασία μας είχε αξιοσημείωτο αντίκτυπο στην ψηφιακή παρουσία του Εκπαιδευτικού οργανισμού σε μόλις τρεις μήνες:


Reach:

  • Facebook: +29%

  • Instagram: +953%

  • LinkedIn: +734%


Likes & Followers:

  • Facebook: +7%

  • Instagram: +20%

  • LinkedIn: +46%


Αυτά τα αποτελέσματα οδήγησαν σε σημαντική ενίσχυση της αλληλεπίδρασης του κοινού και της αναγνωρισιμότητας του brand, βελτιωμένη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με υψηλότερα ποσοστά αλληλεπίδρασης, και αξιοσημείωτη αύξηση της στοχευμένης επισκεψιμότητας μέσω Google Ads.


Συμπέρασμα


Η στρατηγική μας προσέγγιση αναδεικνύει τη δύναμη του ψηφιακού μάρκετινγκ, παράγοντας μετρήσιμα και σημαντικά αποτελέσματα.


📩 Get in touch with us για να σχεδιάσουμε μαζί το επόμενο πλάνο digital επικοινωνίας του δικού σας project!

 
 
bottom of page